Garantie 

Wij van kris radiator krijgen natuurlijk ook wel eens een garantie geval binnen. Dit lossen wij op de volgende manier op. 

Mocht er sprake zijn van beschadigingen of andere mankementen aan de geleverde producten vragen wij u altijd om een duidelijke omschrijving van het probleem te mailen naar Krisradiator@hotmail.com hierbij graag duidelijke foto's van het probleem mee sturen.

zodra wij deze mail ontvangen hebben zullen wij gaan beoordelen of dit inderdaad onder garantie valt.
Namelijk niet elke schade of mankementen worden als garantie goed gekeurd. 

(bijvoorbeeld roest op een badkamer radiator, dit is niet in elk geval garantie.)

Nadat wij besloten hebben dat het wel om een garantie geval gaat, zullen wij u een nieuw product opsturen uit onze eigen voorraad.
zodra dit product naar u onderweg is zullen wij u vragen om het garantie product weer retour te sturen naar ons. Mocht het product te groot of te zwaar zijn om met postNL te versturen, willen wij u vragen of dit bij ons te melden. Wij zullen dan namelijk u in contact brengen met ons transport bedrijf. De kosten die hier aan verbonden zijn zullen wel voor u zijn. 

(ook is er natuurlijk een mogelijkheid om het product zelf retour te brengen naar ons) 

zodra u het nieuwe product heeft ontvangen en wij het garantie geval ontvangen hebben zullen wi j dit zelf verder afhandelen met onze importeur.
zo heeft u er geen zorgen meer van.

 

Heeft u een product gekocht maar is het niet helemaal wat u wilt, kijk dan op onze retour recht pagina.

 

 

© 2011 - 2022 kris radiator | sitemap | rss